ناصر پارساییان رئیس هیئت مدیره شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد:

نمایشگاه بین‌المللی یزد مدرن‌ترین پروژه نمایشگاهی كشور است


یزدفردا: رئیس هیئت مدیره شركت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد، پروژه نمایشگاه بین‌المللی یزد را مدرن‌ترین پروژه نمایشگاهی كشور خواند.


ناصر پارساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یزدفردا: با اشاره به تاریخچه صنعت و معدن استان یزد اظهار داشت: استان یزد دارای سابقه طولانی در صنعت بوده و كارگاه‌های كوچك بافندگی،‌ سفال‌گری و سرامیكی استان از قدیم‌الایام به تولید انواع منسوجات و ظروف سرامیكی مورد نیاز عام مردم اشتغال داشته‌اند به طوری كه ماركوپولو در سفرنامه خود در سال 690 هجری نیز به تشریح منسوجات و صنعت این شهر پرداخته است.
وی افزود: قرار گرفتن شهر یزد در محل تلاقی محورهای مراسلاتی شمال - جنوب و شمال‌شرق - جنوب‌غرب و استقرار در مسیر راه‌آهن سراسری و نیز آسیای میانه از یك سو و نیز برخورداری از مزیت‌های نسبی ویژه و تاریخچه و سابقه درخشان صنعت كارخانه‌ای كه در یزد به سال 1312 بر می‌گردد، ضرورت تاسیس نمایشگاه را در مقیاس بین‌المللی در استان یزد مهم جلوه می‌دهد
پارساییان ادامه داد: پروژه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد، مدرن‌ترین پروژه نمایشگاهی كشور است و در حال حاضر مدرن‌ترین طراحی محل نمایشگاهی كشور بر روی آن توسط مشاوران بومی یزد انجام گرفته و امیدواریم این امر در اجرای پروژه نیز محقق شود تا بتوانیم آنچه شایسته مردم استان و صنعتگران یزد است، ارائه دهیم.
وی با اشاره به اینكه این پروژه تلاش گسترده مسئولان در زمینه تامین فضای نمایشگاهی استان است، افزود: استان یزد با افتتاح این فضا می‌تواند برگزاركننده بسیاری از عناوین نمایشگاهی كشوری و منطقه‌ای باشد.
پارساییان خاطرنشان كرد: توافقات صورت گرفته با پیمانكاران روند طبیعی خود را طی كرده و مسائل اداری پروژه نمایشگاه حل و از اوایل سال جاری نیز مراحل اجرایی آن شروع شده است.
وی مدت زمان لازم برای اجرای این پروژه عظیم استانی را پنج سال اعلام كرد و افزود: كمك‌های استاندار و معاونان وی و ریاست سازمان بازرگانی یزد و دیگر مسئولان مرتبط در راستای حل مشكلات این پروژه عظیم بسیار موثر بود به طوری كه در سال 88، حصاركشی و آغاز عملیات برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز اعم از شبكه برق و آب و احداث رمپ ورود و خروج نمایشگاه بین‌المللی یزد انجام گرفته شده است.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا